معماری برج ایدو مورف IDEO Morph 38
.
اطلاعات کاربری
درباره ما
دوستان
خبرنامه
آخرین مطالب
لینکستان
دیگر موارد
آمار وب سایت


پاورپوینت بررسی طرح معماری برج ایدو مورف IDEO Morph 38 با دیواره های سبز 
.
Ideo Morph به راحتی در Sukhumvit Soi 38 در قلب شهر واقع شده است. این در دسترس بودن آسان از کافه ها و رستوران های شلوغ Thong Lor و شب زنده داری Ekkamai است. بقیه بانکوک نیز در دسترس آسان هستند با مرکز خرید Emporium در نزدیکی، علاوه بر J-Avenue برای یک نقطه از ناهار. بازار ویلای بازار و سوپرمارکت ها نیز برای آن دسته از ملزومات روزمره نزدیک هستند. این آپارتمان در محدوده ساحلی مسکونی کم Sukhumvit قرار دارد و تنها 300 متر از Thong lor BTS - کمتر از 5 دقیقه پیاده روی استراحت است. IDEO Morph 38 یک برج جدید با دیواره‌های سبز است که ساکنانش را برای ساعاتی از خیابان‌های شلوغ بانکوک دور می‌کند. این ساختمان در منطقه مسکونی Sukhumvit قرار گرفته و برنامه توسعه آن برای دو برج جدا از هم و به صورت متفاوتی در نظر گرفته شده است، که هر کدام برای قشر خاصی از متقاضیان طراحی شده‌اند. یک پوسته سبز، ساختمان را پوشش می‌دهد که سبب ایجاد سایبان می‌شود، اما مهم‌تر از آن می‌تواند تغییر کند و تنظیم شود تا بر آنچه که می‌توان بیرون و درون ساختمان دید کنترل پیدا کرد. در ادامه با ما باشید تا ببینید که هر کدام از این برج‌ها پس از پایان کار چگونه خواهند بود.
 
 ساختمان کوچک‌تر که ده طبقه دارد، Skyle  نام گرفته، و واحدهای کوچک ۲۳.۳ مترمربعی آن مناسب زوج‌های جوان یا بدون فرزند ساخته شده است. این واحدها به این دلیل کوچک ساخته‌شده‌اند تا کنترل بهتری روی قیمت کلی آن‌ها وجود داشته باشد، و برای کسانی که درامد کمتری دارند قابل خرید گردند. این آپارتمان‌های دوبلکس به طور عمودی طراحی شده‌اند، که سبب افزایش ارتفاع هر طبقه تا ۵.۴ متر شده است، و همراه با یک کابینت دیواری به اندازه طول دیوار فضا برای انباری نیز به حد اکثر رسیده است.

برج بلندتر با نام Ashton که ۳۲ طبقه دارد، برای خانواده‌ها در نظر گرفته‌شده و با تأکید بر فضاهای افقی و بالکن­دار ساخته شده است. اندازه واحدها از یک‌خوابه به دوخوابه دوبلکس با استخر اختصاصی و باغچه‌ها متفاوت است. یک بالکن ۲.۴ متری با نرده‌های صیقلی در سه طرف دیگر، در قلب فضا قرار دارد،  که منظره‌ای زیبا از بیرون برای ساکنان فراهم می‌کند. همچنین بالکن‌های نیمه بیرونی نیز ساخته شده‌اند، که قابل‌تغییر هستند و به آسانی می‌توانند به محیط داخلی خانه بپیوندند و سبب افزایش فضای داخلی خانه شوند.
 
در بیرون ساختمان نیز یک پوشش منعطف خارجی، غرب برج Ashton را به شرق برج Skyle متصل کرده است. ظاهر ساختمان نیز از صفحات بتونی پیش‌ساخته همراه با یک دیواره مخصوص گیاهان ساخته‌شده، که نشان‌دهنده ارتباط بین نما و ساختمان است.


کلمات کلیدی مرتبط:
طرح معماری , برج ایدو مورف IDEO Morph 38 ,با دیواره های سبز ,.پاورپوینت بررسی ,Ideo Morph ,
مقالات مرتبط در این دسته
پاورپوینت بررسی برج ال شکل سونی سنتر، اثر دنیل لیبسکیند
 
 
 
     
پاورپوینت بررسی طرح معماری برج ایدو مورف IDEO Morph 38 با دیواره های سبز

   تعدادبرگ: 25 اسلاید   قیمت: 17000 تومان     تعدادمشاهده  5  




:: برچسب‌ها: معماری برج ایدو مورف IDEO Morph 38 ,
:: بازدید از این مطلب : 528
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : نقش برتر پارس
ت : شنبه 22 بهمن 1401
.
مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








نویسندگان
آرشیو مطالب
مطالب تصادفی
مطالب پربازدید
چت باکس
تبادل لینک هوشمند
پشتیبانی